Mayıs 04, 2017

BİZDE BÖYLE HERŞEYDE VAR O PARMAKLAR:)





  Bazen zor oluyor evet,misafir gelecek,çok az zamanın var,hazırlıklar bitmemiş,stres tavan yapmış..Elektrik süpürgesini açıyorsun ''Anne ben ben ben yapıcam'' O kadar acelen var ki hayır oğlum olmaz diyemiyorsun.''iyi tamam sen odayı süpür ben başka bişey yapayım'' derken buluyorum kendimi.Sanki temizliğe gelmiş kadın mubarek.''Ben burayı süpürürrken sen de oyuncaklarımı topla elektrik süpürgesine kaçmasın''Allah'ım bu cümleyi düşündüm mü duydum mu.Bunu benim söylemem gerekmiyormuydu evet benim söylemem gerekiyordu ama oğlan söyledi.Oyuncakları da topluyorum.Tam nasıl yetiştirecem diye düşünürken üst ranzada kediyle köpeğin tartışmasını seslendirirken buluyorum kendimi.''Oğlum bırak gideyim çok işim var diyorum.'' kızıyor ''olmaz '' diyor.''Ben orayı deniz yaptım hayal gücümlen,köpek balıkları seni yer''
''Ben hızlı yüzerim yakalayamazlaaaar ''...Kaç! Hamurumuz tamam bir cheescake patlatalım.''aanneee ben geldim aaa hamurr ben çok iyi bir şefim,sana yardımcı olabilirim,dur karıştırayım,azcık hamur versene ordan,bak enne dülen yüz yaptım''.Harikasın bebeğim senin elin değdi daha da tatlı olmuştur eminim:)Kalp atışı dakikada 110 ,solunum 40.hızlıca fırına veriyorum çiskekimizi nerde kalmıştık ortadaki elektrik süpürgesinin tamamlanmamış işini bitirelim.Nabız 120,solunum 42...
  Zor!!Evde çocuk varken misafir almak ,hazırlık yapmak zor.Ama çocuğu ihmal edecekseniz kardeşim, almayın kimseyi,İhmal etmeyin yavruları iki kahve içip dedikodu edeceğiz diye .Hazırlıklarınızı yaptırmuyor ,ayağınıza dolanıyor diye kızmayın çocuklarınıza..Bırakın pis desinler,bırakın ''abuuu bir kurabiye yapmış onu koydu önümüze onu da çocuğa yaptırmış'' desinler.Benim yaşam biçimimi eleştirecek kişiler gelmesinlerzaten efendim.ZBizde böyle ,herşey oğlumun elinden geçiyor,o parmaklar heryerde ve ben henüz kafayı yemedim.
   Bütün bunları bakın ben oğlumla nasıl ilgileniyorum diye yazmıyorum.Ya da evime misafir almayı sevmiyorum demek değil amacım.Aksine özellikle çocuklu misafire bayılıyorum,oynuyorlar arkadaş oluyorlar oyuncak paylaşmayı öğreniyorlar ya çok keyif alıyorum.Ben böyle yapıyorum belki yanlış olan budur,bilmiyorum.Ama emin olduğum bişey var ki onu kimse için ihmal etmemem ve kırmamam gerektiği.
  Bu arada cheescake harika oldu tarifini verebilirim:)Kurabiye hamurlu cheescake:)sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder