Ocak 14, 2015

Zeytinlerim Çok Güzel Oldu

Zeytinlerim sonunda oldu 2 aydır uğraşıyorum ,tadına bakıp bakıp hayal kırıklığına uğramıstım.Yapamayacağımı düşünmeye başlamıştım ki ,sonunda oldular.Çok sık süzüp besin değerini düşürmek istemedim.2 ayda 2 kere süzdüm erimesin diye tuzladım.Dün yenme kıvamına geldiğini farkettim ve hemen bir sos hazirladim.
Malzemeler:
Zeytin yağı
Zeytini tatlandırdığın saklama suyundan bir miktar
Limon
Az kırmızı biber
Kekik
1Tane defne yaği
Defne benim hayatımda çok önemli bir yere sahip.Çocukluğumun iksiri defne yağı , şimdilerde de yaprağını kullanıyorum.Defne konusuna ayrıyeten yer vermek istiyorum.Çünkü kurtarıcı bir bitki zeytine koymamın sebebiyse tamamen içgüdüsel.
1 gün bu sosda beklettikten sonra tadına baktım enfes olmuş:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder