Nisan 26, 2017

Zeitgart 2 Deneyimim

Zeitgart 2  şu aralar Türkiye de yayginlasan Alman LR Health Beauty markasinin bir Anti age yani kırışıklık giderici cihazı.Ben bu cihazı 2 kere denedim .İlki geçen seneydi.O zamanlar LR ürünlerini kullanmaya yeni başlamıştım.Geçen seneki uygulama da 2.resimde.Cihazın etkisi inanilmaz, sonuç zaten ortada.Yalniz benim dikkat etmenizi istediğim başka bir ayrinti var.Sonucta ben bu cihazi 1 sene arayla 2 defa uyguladım.Ama Lr nin anti age , nemlendirici ve diger bakim urunlerini 1 senedir kullanıyorum.Dikkat ederseniz 1. Ve 2.resimdeki cihazin uygulanmadıgi taraflardaki kırışıklık oranindaki azalmayı farkedebilirsiniz.Kazayaklarımı artik cok takmadigimi farketmem de bu resimle oldu.Lr gercekten cok guzel bir marka kullandiginiz tum urunler fazlasiyla sizi memnun ediyor.
Şimdi 1 yılda kullandigim Lr ürünlerini soracaksiniz ki .Bu sorunun cevabi daha da komik.serox vrincle care yani mimik krisikliklari kremini 1 ay kadar kullandim,3 ay kadar consantre aleo vera jel ve propolis kullandim,yine 3 ay kadar aleo vera zengin icerikli hassas cilt kremi kullandim.Geri kalan 9 aydır da yanlislikla istedigim gunes sonrasi kremini kullanıyorum.Yani tum kışı güneş sonrasi kremiyle gecirdim🙈Kendimi biraz ihmal ettim evet nemlendirici birsey istemedim.İcinde shia yagi bulunan gunes sonrasi kremini de iade etmek istemedim.Nemlendirici niyetine kullandim.Ama goruyorum ki cok iyi olmus.
Seviyorum Lr yi..


Hiç yorum yok:

BÜYÜK Konuşma!

    O gün sabahı çok iyi hatırlıyorum ''yarın sabah ne pahasına olursa olsun uyuyacağım''diyerek uyandım.Büyük konuştuğ...